Verkoop Hotline 036-7851687
Feedback van onze klanten
"ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!"
Barbara


"Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!"
Carla


"Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!"
Martin


"Wist niet precies welk onderdeel ik nodig had , dus twee foto’s meegestuurd met de vraag of dit onderdeel geleverd kon worden. Dezelfde dag antwoord gehad en gelijk besteld, prima en snel geleverd en exact het juiste onderdeel. Klasse , correct vriendelijk en snel gehandeld . Dank daarvoor , ik kom zeker nog eens terug .????????????????"
Peter Van Ginneken


"kon het onderdeel nergens vinden , tot ik op jullie site uitkwam , dadelijk (zondag ) besteld , en op dinsdag werden ze al geleverd , dat is nog es service"
Milis Jean - Pierre


"Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen."
Horst Hoogland