Verkoop Hotline 036-7851687
Feedback van onze klanten
"Prima, telefonische info. Binnen 24 uur bezorgd. Factuur zoals het hoort. Allemaal niks mis mee. Zoals het moet zijn. Dank je wel."
Rox Menses


"Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????"
Hans V. Deventer


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil


"snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past. Beetje jammer.
Redactie: Tip: In de email met track and trace link staat ook aangegeven of het pakje in ontvangt genomen moet worden, of dat het door de brievenbus gaat."
Jan Orie


"Hierbij wil ik u nog even laten weten dat alles past. Bedankt voor de snelle service."
Anoniem


"prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren. Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl. Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen . Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen. Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl"
M.plet