Uw bestelling volgen?

Op de dag dat uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een email met het factuur en een track and trace link.
U kunt zo eenvoudig de zending volgen.
Mocht u de zending niet ontvangen hebben, dan dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met ons om een onderzoek in te stellen.
Feedback van onze klanten
"perfect bij vragen word je meteen en perfect geholpen"
Vermeulen


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil


"Zeer te spreken over de service voor de volgende klus gaan we zeker weer als eerste kijken op de site voor bijvoorbeeld onderdelen of wat het mag zijn!! Vriendelijke mensen."
Andreas


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra


"Perfect geholpen via telefoon voor het correcte type riem, aanrader!!!"
Steven Keller


"Vlotte levering snelle reacties op email,toppie"
H.manning