Uw bestelling volgen?

Op de dag dat uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een email met het factuur en een track and trace link.
U kunt zo eenvoudig de zending volgen.
Mocht u de zending niet ontvangen hebben, dan dient u binnen 3 werkdagen contact op te nemen met ons om een onderzoek in te stellen.
Feedback van onze klanten
"Wat een geweldige service! Ik had een nieuw pompje voor de benzinetoevoer van mijn heggenschaar nodig en bestelde naar wat ik dacht een nieuwe. Het membraam welke ik besteld had bleek een pakking te zijn dus dat ging mis. Ik belde naar het hotline nummer, er werd niet opgenomen maar na 3 minuten werd ik teruggebeld door de eigenaar. Deze meneer was enorm klantgericht en heeft mij fantastisch te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste primer bulb. Vijf sterren is veel te weinig voor deze Webshop hij verdient het dubbele aantal !!!"
Jan Boumans


"Vakman Guiliano, Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter. Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga."
Jaap Jannenga


"Hele goede webshop, ik ben super tevreden over het meedenken, toch geef ik 1 ster minder omdat de verzendkosten best fors zijn en dat vind ik klein minpuntje, maar overall groter aanrader, zeker voor item wat ik nergens anders kon vinden."
Arn


"Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier. Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden."
Ruud Vermeulen


"Fantastisch bedrijf, geven heel goed advies, nemen de tijd voor de klant geven de juiste bestelnummers door zodat je altijd het goede onderdeel besteld. Geweldige service en advies, maak je niet zoveel meer mee. Ik ben heel blij dat ik dit bedrijf ontdekt heb. Cor van Rijn hoek van Holland"
Cor Van Rijn


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra