Bevestigings e-mail

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u van ons automatisch een e-mail op het door u opgegeven emailadres. Hierin staat nogmaals bevestigd wat u heeft besteld.

Heeft u geen e-mail ontvangen? Controleert u dan of de orderbevestiging niet in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval, meld het ons dan middels onze contactpagina.

Feedback van onze klanten
"Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld."
Marco


"De Heer Giuliano
 
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
 
Gr.
Frans"
Frans


"Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker. Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof. Rik Verbeek"
Rik Verbeek


"Perfect geholpen via telefoon voor het correcte type riem, aanrader!!!"
Steven Keller


"Het ging allemal vrij vlot. Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed. Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht. Fijn dat ik het ook kon afhalen."
Jupio


"gezocht op florabest 46BA direct gevonden en direct betaald binnen 24 uur in huis compliment"
Dick De Haas