Uw winkelmandje is leeg!

Volgende

Feedback van onze klanten
"Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.

Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven.
Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is.
U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op.
Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling."
Wildemam


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil


"Hartelijke dank voor al de moeite die jullie gedaan hebben om mijn telefoonnummer te achterhalen en voor alsnog de snelle levering vanmorgen binnen gekregen."
Anoniem


"First Class service and goods. Thank You."
Brian Walton


"Hierbij wil ik u nog even laten weten dat alles past. Bedankt voor de snelle service."
Anoniem


"Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem. Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak. Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in! Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????"
Jacques