| "Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!" Michiel
|
| "First Class service and goods. Thank You." Brian Walton
|
| "Bedankt voor de goede afloop van mijn bestelling is perfect afgeleverd op bestemming en het was een totale top service nogmaals bedankt aan iedereen. Groeten Rik" Rik
|
| "Ik ben zeer tevreden met de goede service!" Anas
|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques
|
| "Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!
Redactie:
Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan.
Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond.
Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW." Jim Buys
|