| "Hallo,
Bedankt voor de snelle levering , het is inderdaad de juiste kap.
Prima service ." Eddy
|
| "Helaas was de eerste zending niet juist geleverd maar dit is perfect gecorrigeerd door het bedrijf. Ik kreeg netjes een retour brief en na een paar dagen werd het juiste onderdeel thuis afgegeven. Ik ben erg tevreden over de service die geleverd is." Cm Groot
|
| "zeer goede service.
Ik had 2 dingen besteld waarvan er maar 1 op voorraad was !dezelfde avond al 1 reactie met 1 voorstel voor de bestelling. doe er dan maar 1 i.p.v. 2 die al betaald waren de volgende dag was het geld al terug gestord op mijn rekening.En het artikel 1 dag later bezorgd.de kwaliteit was beter dan wat er op had gezeten.bedankt voor de goede service." Jan Hutten
|
| "Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!" Martin
|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Had verkeerde spullen besteld en kon dat toen nog veranderen na 1 dag omdat het niet op voorraad was ben er zeer blij mee" Eddy
|