14 dagen afkoelingsperiode

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via internet recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mogen producten worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits het product ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt is. Hierbij dient de klant zelf de portokosten voor het terug sturen te betalen.
Indien een product "niet past" vragen wij u altijd wat de reden hier voor is, zodat wij onze informatie omtrent de geschiktheid van onze producten tov de diverse merken en modellen zo goed mogelijk kunnen weergeven.
Indien u een verkeerd product besteld heeft, kunt u dit gewoon aangeven, dit is niet van invloed op het terug ontvangen van uw geld binnen de gestelde voorwaarden, maar weten wij dat de product compatibiliteits gegevens niet foutief waren.

Omdat de verzending altijd voor rekening en risico van de klant geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn. Onvoldoende gefrankeerde post wordt door ons geweigerd.
U stuurt uw bestelling retour naar:
gras-maaier-bladen-enzo.nl
Toernooiveld 21
1359JL Almere

Wanneer de teruggezonden goederen compleet, ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Wat als u na 14 dagen een ongeopend en ongebruikt product wilt terugsturen? In dit geval zullen wij een uitzondering maken. In dit geval wordt de aanschafprijs van de producten aan u terugbetaald, wel kan er een restocking fee van maximaal 10% ingehouden worden. In geval van prijsstijging wordt ten hoogste 100% van het aankoopbedrag van de producten vergoed. In alle gevallen worden de betaalkosten en/of de verzendkosten niet terug betaald.

Feedback van onze klanten
"Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service."
Arjan Van Der Spek


"goede service"
John Noya


"Prima geholpen, met het vinden van de juiste tandriem. Eerlijke en snelle reactie via whatsapp. Aanrader!! Berrie"
Berrie


"Prima ervaring. Snelle levering en product prima."
Frans Vosmer


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra


"Hoi,
Compliment: geweldige service!

Jos"
Jos