14 dagen afkoelingsperiode

In het kader van de Wet Kopen op Afstand heeft de consument bij het doen van aankopen via internet recht op een afkoelingsperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mogen producten worden teruggestuurd zonder opgaaf van reden, mits het product ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt is. Hierbij dient de klant zelf de portokosten voor het terug sturen te betalen.
Indien een product "niet past" vragen wij u altijd wat de reden hier voor is, zodat wij onze informatie omtrent de geschiktheid van onze producten tov de diverse merken en modellen zo goed mogelijk kunnen weergeven.
Indien u een verkeerd product besteld heeft, kunt u dit gewoon aangeven, dit is niet van invloed op het terug ontvangen van uw geld binnen de gestelde voorwaarden, maar weten wij dat de product compatibiliteits gegevens niet foutief waren.

Omdat de verzending altijd voor rekening en risico van de klant geschiedt, dient het pakket deugdelijk verpakt en voldoende gefrankeerd te zijn. Onvoldoende gefrankeerde post wordt door ons geweigerd.
U stuurt uw bestelling retour naar:
gras-maaier-bladen-enzo.nl
Toernooiveld 21
1359JL Almere

Wanneer de teruggezonden goederen compleet, ongeschonden, ongeopend/aangebroken en ongebruikt zijn, dan storten wij het door u betaalde aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening.

Wat als u na 14 dagen een ongeopend en ongebruikt product wilt terugsturen? In dit geval zullen wij een uitzondering maken. In dit geval wordt de aanschafprijs van de producten aan u terugbetaald, wel kan er een restocking fee van maximaal 10% ingehouden worden. In geval van prijsstijging wordt ten hoogste 100% van het aankoopbedrag van de producten vergoed. In alle gevallen worden de betaalkosten en/of de verzendkosten niet terug betaald.

Feedback van onze klanten
"Hallo, Bedankt voor de snelle levering , het is inderdaad de juiste kap. Prima service ."
Eddy


"Beste mijnheer, Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer. Bedankt voor de goede service! Met vriendelijke groet, Dolf"
Dolf


"Behulpzaam ... vlugge service en levering.... TOP zonder meer."
De Becker


"Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie) Doe zo verder ????"
Andy Walravens


"Had verkeerde spullen besteld en kon dat toen nog veranderen na 1 dag omdat het niet op voorraad was ben er zeer blij mee"
Eddy


"Zeer goede ervaring! In verband met bestelling van een onderdeel dat niet zo vaak voorkomt, wordt door hen extra gecontroleerd of het bestelde inderdaad de bedoeling is. Klasse service!"
Louwe Boekema