| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|
| "Nadat ik een foute bestelling gedaan had, heb ik telefonisch contact gehad ik werd heel goed geholpen, zelfs geholpen met het zoeken naar het juiste product en werd opgestuurd. Zeer tevreden." Ed Joris

|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara

|
| "De hulp bij het zoeken naar een zaagketting met het juiste aantal schakels was professioneel en vriendelijk. Geweldige service die je niet vindt in een bouwmarkt ! Nogmaals dank !" Arie Mons

|
| "Correcte levering van de goede producten (na 1 dag) bedankt" Ponet Rene

|
| "De aankondiging van verzending per mail , met een foto van het pakketje , maakt jullie bedrijf wel uitzonderlijk . Je weet wat je besteld hebt , nu zie je het ook . De ontvangst , de volgende dag , per Post. NL was perfect . De producten passen en het apparaat werkt weer naar behoren ." Ronald Broeren , Hamont-achel , België

|