| "Aangezien ik best tevreden was van mijn eerste bestelling heb ik daarom een tweede bestelling overgemaakt
mvg.,
Roger" Van Haegenberg Roger

|
| "ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen
Reactie:
De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL" Westra

|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara

|
| "Geweldig bedrijf een ketting besteld om 16.45 en de andere morgen al thuis" Reinie & Sjoert

|
| "Ik zocht een koppelings drum voor een Echo CS360EVL kettingzaag uit 1992.
Niet meer te vinden bij importeur, leveranciers van Echo, speciaalzaken en / of internet.
Dit bedrijf, met name Domé, behoede mij voor verkeerde keuzes, zocht en vond het juiste onderdeel.
Fantastisch, heel erg bedankt." Bram Millenaar

|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil

|