| "Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!" Michiel

|
| "Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon.
Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt.
Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet." Collette

|
| "Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier.
Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden." Ruud Vermeulen

|
| "Super Kommunikation! Bestelltes Teil war zunächst nicht lieferbar, worauf direkt eine Nachricht gesendet wurde.
3h später wurde das Teil aber versendet. Vielen Dank für die schnelle Lieferung!!!" Markus

|
| "snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past.
Beetje jammer.
Redactie: Tip: In de email met track and trace link staat ook aangegeven of het pakje in ontvangt genomen moet worden, of dat het door de brievenbus gaat." Jan Orie

|
| "De Heer Giuliano
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
Gr.
Frans" Frans

|