| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan. 
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar 
Redactie: 
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.  
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden. 
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
  
 
  | 
 | "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
  
 
  | 
 | "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
  
 
  | 
 | "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed. 
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht. 
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
  
 
  | 
 | "Perfect geholpen via telefoon voor het correcte type riem, aanrader!!!" Steven Keller
  
 
  | 
 | "Vakman Guiliano,
Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter. 
Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga." Jaap Jannenga
  
 
  |