| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam

|
| "Goede en snelle levering en voor een paar centen de reparatie uitgevoerd" Van Der Biezen

|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos

|
| "De hulp bij het zoeken naar een zaagketting met het juiste aantal schakels was professioneel en vriendelijk. Geweldige service die je niet vindt in een bouwmarkt ! Nogmaals dank !" Arie Mons

|
| "Onderdelen zijn in mijn boomzaag geplaatst en werkt perfect!
Dikke pluim voor deze firma om de bestelling en levering zo mee op te volgen en mij hiervan op de hoogte te houden.
Een eerlijke firma waar je mag op rekenen
Een echte aanrader!" Bruyninckx Gerrit

|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx

|