| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan. 
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar 
Redactie: 
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.  
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden. 
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
  
 
  | 
 | "Ik kon moeilijk het juiste onderdeel vinden voor mijn grasmaaier. Voor advies gebeld met grasmaaier bladen enzo. Ik werd super vriendelijk te woord gestaan en ze zijn enorm behulpzaam. Het beoogde artikel werd zelfs direct opgezocht in het magazijn en nagemeten om er zeker van te zijn dat het de juiste was. Top dienstverlening :-)." Vd Brink
  
 
  | 
 | "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker. 
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof. 
Rik Verbeek" Rik Verbeek
  
 
  | 
 | "Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd. 
Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was.
Ik kom zeker nog terug!" Jean@belgium
  
 
  | 
 | "Ik kende deze webwinkel niet, maar de geschikte spoelcover voor mijn grastrimmer kon ik nergens anders vinden, dus gewoon maar geprobeerd. Een dag na het bestellen bestellen had ik het juiste product al in huis. Prima service: snelle en duidelijke communicatie en via de meegestuurde track en trace link zag ik gisteren al dat het snel zou gaan. Veel dank! En aan te bevelen dus, dit adres." Anneke
  
 
  | 
 | "Hierbij wil ik u nog even laten weten dat alles past. 
Bedankt voor de snelle service." Anoniem
  
 
  |