Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Tijdens het verloop van bestelling tot levering, duidelijke communicatie en snelle bevestiging. De levering was navenant snel. Hier kom je op terug. Prima!"
André


"Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!"
Carla


"Had een vraag om 18:45 uur, op vrijdag avond (21 okt '22). Meteen een review geplaatst! Kreeg meteen antwoord en een antwoord waar ik iets mee kon! Niet normaal, dat had ik nog nooit meegemaakt! Top service! ps. Deze review is 100% gemeend en echt! Lawrence Quaedvlieg (Tuinman) 'De Heeren van de Tuin' Muiden"
Lawrence Quaedvlieg


"zeer behulpzaam en vriendelijk!"
Van Leeuwen


"Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!

Redactie: Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan. Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond. Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW."
Jim Buys


"Mijn waardering is heel goed voor het af levering van onderdelen"
Jan De Borst