Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Nog niets besteld en nu al tevreden, super snelle reacties en om ook voor een rellatief laag bedrag moeite te willen doen. Top Domé"
Peter


"Wat een geweldige service! Ik had een nieuw pompje voor de benzinetoevoer van mijn heggenschaar nodig en bestelde naar wat ik dacht een nieuwe. Het membraam welke ik besteld had bleek een pakking te zijn dus dat ging mis. Ik belde naar het hotline nummer, er werd niet opgenomen maar na 3 minuten werd ik teruggebeld door de eigenaar. Deze meneer was enorm klantgericht en heeft mij fantastisch te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste primer bulb. Vijf sterren is veel te weinig voor deze Webshop hij verdient het dubbele aantal !!!"
Jan Boumans


"200% tevreden over de geboden hulp en snelle reacties op mijn vragen. De firma Hubo leverde een bosmaaier die totaal onbruikbaar was vanaf de eerste dag. Hulp of garantie NUL om een oplossing te bieden. Dankzij uw hulp bij het zoeken en leveren van de juiste carburator probleem volledig van de baan. In één woord TOPFIRMA. Hartelijk dank!"
Dries Raymond


"Zeer tevreden met de correcte en vlotte levering!"
Simon De Smeth


"Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon. Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt. Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet."
Collette


"goede service"
John Noya