Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Dank u wel, de spoel paste perfect."
Joop


"Beste, ik heb het onderdeel goed ontvangen en het is dat wat ik wilde !!! Nogmaals dankt en groeten Eric"
Eric


"Woooow ! Zondagavond een stuk besteld voor mijn grasmaaier , dinsdagmiddag toegekomen ! Alle hulp gekregen van mijn vragen via whatsapp , wat een leuke en aangename service ! Dank u wel daarvoor ! Grtzzz uit belgie"
Jimmy


"Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.

Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven.
Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is.
U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op.
Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling."
Wildemam


"Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten"
Hein Asscherickx


"Wat een geweldige service! Ik had een nieuw pompje voor de benzinetoevoer van mijn heggenschaar nodig en bestelde naar wat ik dacht een nieuwe. Het membraam welke ik besteld had bleek een pakking te zijn dus dat ging mis. Ik belde naar het hotline nummer, er werd niet opgenomen maar na 3 minuten werd ik teruggebeld door de eigenaar. Deze meneer was enorm klantgericht en heeft mij fantastisch te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste primer bulb. Vijf sterren is veel te weinig voor deze Webshop hij verdient het dubbele aantal !!!"
Jan Boumans