Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Geachte heer Giuliano, Op 26 mei 2021 bestelde ik bij u een Draadspoel voor Florabest FRT 550. Inmiddels is deze spoel dtv Postnl geleverd. Ik ben niet tevreden over dit product. Nadat ik de draadspoel had gemonteerd bemerkte ik dat de roterende draden binnen de kortste keren afbraken. Kennelijk is de weekmaker uit het plastic draad verdwenen waardoor deze bij de minste buigingskracht breekt. Naar ik vermoed is dit een product wat een tijd in het magazijn heeft gelegen. Kunt u mij helpen aan een draadspoel van een recentere productie datum. Hoor graag op korte termijn van u. Mvg, Dick van Raaij

Reactie: In uw brief schrijft u “bij het minste geringste aanraking van de houten kant borden breekt het spoel draad af”. En dat u uit noodzaak toch de gehele spoel verbruikt heeft. Gras timmer spoelen zijn niet bedoeld om tegen harde oppervlakten te gebruiken zoals hout, steen, kiezels of takjes. Het zijn spoelen voor het trimmen van gras. Daarnaast verbruikt u het product alsnog volledig, terwijl u al heeft geconstateerd dat het niet werkt."
D. Van Raaij


"De aankondiging van verzending per mail , met een foto van het pakketje , maakt jullie bedrijf wel uitzonderlijk . Je weet wat je besteld hebt , nu zie je het ook . De ontvangst , de volgende dag , per Post. NL was perfect . De producten passen en het apparaat werkt weer naar behoren ."
Ronald Broeren , Hamont-achel , België


"Geachte heer, beste Domé, Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld. Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan. Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader! Met vriendelijke groet, Wil"
Wil


"Prima, telefonische info. Binnen 24 uur bezorgd. Factuur zoals het hoort. Allemaal niks mis mee. Zoals het moet zijn. Dank je wel."
Rox Menses


"Beste mijnheer, Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer. Bedankt voor de goede service! Met vriendelijke groet, Dolf"
Dolf


"Een nieuwe afvalzak voor onze Skil bladblazer besteld,echter bij ontvangst bleek dit niet de juiste te zijn. Bleek het verkeerde typenummer te zijn,welke niet correspondeerde met de bestelorder. Na contact met de verkoper, konden we deze kostenloos retourneren,waarna het juiste artikel werd opgestuurd. Keurig opgelost. Verkoper reageert snel op e-mail. Perfecte service."
Dorst