Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

 

 

Feedback van onze klanten
"Een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Onderdeel kapot gekomen van mijn Einhell gras trimmer. Deze mensen hebben echt alles nagezocht om het kapotte onderdeel te vinden. Hebben meerdere malen een appje gestuurd met de maten van het onderdeel wat ik stuk heb. Super service. Aan rader."
J. Muurman


"Geachte heer Giuliano, Op 26 mei 2021 bestelde ik bij u een Draadspoel voor Florabest FRT 550. Inmiddels is deze spoel dtv Postnl geleverd. Ik ben niet tevreden over dit product. Nadat ik de draadspoel had gemonteerd bemerkte ik dat de roterende draden binnen de kortste keren afbraken. Kennelijk is de weekmaker uit het plastic draad verdwenen waardoor deze bij de minste buigingskracht breekt. Naar ik vermoed is dit een product wat een tijd in het magazijn heeft gelegen. Kunt u mij helpen aan een draadspoel van een recentere productie datum. Hoor graag op korte termijn van u. Mvg, Dick van Raaij

Reactie: In uw brief schrijft u “bij het minste geringste aanraking van de houten kant borden breekt het spoel draad af”. En dat u uit noodzaak toch de gehele spoel verbruikt heeft. Gras timmer spoelen zijn niet bedoeld om tegen harde oppervlakten te gebruiken zoals hout, steen, kiezels of takjes. Het zijn spoelen voor het trimmen van gras. Daarnaast verbruikt u het product alsnog volledig, terwijl u al heeft geconstateerd dat het niet werkt."
D. Van Raaij


"Zeer goed"
Noël Dehaene


"top webshop geeft goede service en snelle levering"
Eric Van Zutphen


"Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen."
Horst Hoogland


"Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie) Doe zo verder ????"
Andy Walravens