Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis."
Ed Tigchelaar


"Ik kende deze webwinkel niet, maar de geschikte spoelcover voor mijn grastrimmer kon ik nergens anders vinden, dus gewoon maar geprobeerd. Een dag na het bestellen bestellen had ik het juiste product al in huis. Prima service: snelle en duidelijke communicatie en via de meegestuurde track en trace link zag ik gisteren al dat het snel zou gaan. Veel dank! En aan te bevelen dus, dit adres."
Anneke


"Prima levering van het aanzet blok voor mijn Gude hakselaar, past perfect. Binnen 4 dagen geleverd"
Jan F Tillema


"Geweldig bedrijf een ketting besteld om 16.45 en de andere morgen al thuis"
Reinie & Sjoert


"Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten"
Hein Asscherickx


"Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service."
Arjan Van Der Spek