Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel. Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter (red. Het is een origineel mes, geen vervanger)"
Peter De Wijs


"Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant."
Willem Kooij


"Parts arrived earlier than predicted -exactly what was needed. Now fitted and mower working perfectly - thanks !"
Michael Mulholland


"Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem. Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak. Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in! Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????"
Jacques


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra


"Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!"
Cindy Kaaijk