Hier kunt u uw ervaring, goed of slecht met onze webshop Gras maaier bladen enzo delen.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

Wilt u een vraag stellen, gebruik dan ons contact formulier, vragen via dit formulier worden niet gezien, en dus niet beantwoord.

 

 

Feedback van onze klanten
"Had een aandrijfriem nodig voor mijn verticuteermachine vd gamma. Deze was nergens anders te krijgen. Op maandagavond besteld en op donderdag geleverd. Super tevreden, goede service."
Hoofs


"Uitgesproken goede service die je niet vaak tegen komt. Vriendelijke en snelle afwikkeling. Een zaak waar je graag terug komt en een webwinkel om te onthouden."
Dick De Weert


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra


"Ongelooflijk gewoon. Ik had stukken nodig voor mijn grasmachine en hoewel die maar pas 1,5 jaar oud was kon ik er via mijn huidige dealer niet aan komen. Na wat speurwerk bij jullie terecht gekomen. Jullie hadden meteen gezegd dat het lang kon duren vooraleer je de juiste stukken zou hebben maar dat je ze zeker zou vinden. En ja hoor, na maanden wachten, de juiste stukken. Gisteren om 13u besteld, vanmorgen 9u30 al in België geleverd. Als dat geen service is. Dank je wel mannen!!!"
Luc Cherlet


"Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!"
Carla


"Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service."
Arjan Van Der Spek