Hier kunt u de ervaringen, lezen met onze webshop Gras maaier bladen enzo.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

 

Pagina(s) gevonden:

"Zeer tevreden met de correcte en vlotte levering!"
Simon De Smeth



"Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld."
Marco



"Beste, ik heb het onderdeel goed ontvangen en het is dat wat ik wilde !!! Nogmaals dankt en groeten Eric"
Eric



"Service is op en top en stukken rap op bestemming"
Carlos Dekeukelaere



"Hallo, Het aanzetblok past perfect. De 22 jaar oude machine werkt weer als nieuw. Heel fijn dat ik het bij u kon bestellen. Vriendelijke groet, Co."
Co



"Prima ervaring. Snelle levering en product prima."
Frans Vosmer



Pagina(s) gevonden:

 

Feedback van onze klanten
"Zeer goede ervaring met deze webshop , het onderdeel voor mijn hakselaar was precies wat ik nodig had. Door de geleverde nieuwe drukplaat kan de machine er weer tegenaan. Levering was ook snel en ik ben dus zeer tevreden"
Jan Van De Velde


"200% tevreden over de geboden hulp en snelle reacties op mijn vragen. De firma Hubo leverde een bosmaaier die totaal onbruikbaar was vanaf de eerste dag. Hulp of garantie NUL om een oplossing te bieden. Dankzij uw hulp bij het zoeken en leveren van de juiste carburator probleem volledig van de baan. In één woord TOPFIRMA. Hartelijk dank!"
Dries Raymond


"Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!"
Carla


"Een vlugge bediening ook wordt ge goed ingelicht .."
Georges Friant


"ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect. Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!"
Aimé De Rocker


"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra