Hier kunt u de ervaringen, lezen met onze webshop Gras maaier bladen enzo.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

 

Pagina(s) gevonden:

"Zeer tevreden met de correcte en vlotte levering!"
Simon De Smeth



"Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld."
Marco



"Beste, ik heb het onderdeel goed ontvangen en het is dat wat ik wilde !!! Nogmaals dankt en groeten Eric"
Eric



"Service is op en top en stukken rap op bestemming"
Carlos Dekeukelaere



"Hallo, Het aanzetblok past perfect. De 22 jaar oude machine werkt weer als nieuw. Heel fijn dat ik het bij u kon bestellen. Vriendelijke groet, Co."
Co



"Prima ervaring. Snelle levering en product prima."
Frans Vosmer



Pagina(s) gevonden:

 

Feedback van onze klanten
"Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij. Groeten, Sebastien."
Sebastien Bollen


"I chose Gras maaier bladen enzo as they are the only company I could find for spare parts to fit my chainsaw. I recently purchased a new brake assembly for my Florabest chainsaw and I was so pleased when it was delivered to the UK last week. Very helpful staff who work at Gras maaier bladen enzo, I highly recommend this company and shall use them again for spares. Bedankt"
Clint Gaskell


"ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken. Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!"
Barbara


"First Class service and goods. Thank You."
Brian Walton


"Nog nooit meegemaakt!!!Mijn correspondent Domé haalde werkelijk alles uit de kast om mij behulpzaam te zijn en mijn bestelling tot een goed einde te brengen! Super service!"
Mark Didier


"Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.

Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven.
Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is.
U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op.
Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling."
Wildemam