Hier kunt u de ervaringen, lezen met onze webshop Gras maaier bladen enzo.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

 

Pagina(s) gevonden:

"Zeer tevreden met de correcte en vlotte levering!"
Simon De Smeth



"Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld."
Marco



"Beste, ik heb het onderdeel goed ontvangen en het is dat wat ik wilde !!! Nogmaals dankt en groeten Eric"
Eric



"Service is op en top en stukken rap op bestemming"
Carlos Dekeukelaere



"Hallo, Het aanzetblok past perfect. De 22 jaar oude machine werkt weer als nieuw. Heel fijn dat ik het bij u kon bestellen. Vriendelijke groet, Co."
Co



"Prima ervaring. Snelle levering en product prima."
Frans Vosmer



Pagina(s) gevonden:

 

Feedback van onze klanten
"snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past. Beetje jammer."
Jan Orie


"Goede overzichtelijke site. Kon vinden wat ik wilde hebben. Levering de volgende dag. TOP !!"
Anita


"Heel snel geleverd"
Marc Vingerhoets


"Hele goede webshop, ik ben super tevreden over het meedenken, toch geef ik 1 ster minder omdat de verzendkosten best fors zijn en dat vind ik klein minpuntje, maar overall groter aanrader, zeker voor item wat ik nergens anders kon vinden."
Arn


"Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon. Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt. Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet."
Collette


"Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau! Hoe levering en product is weten we nu nog niet."
M Mast