Hier kunt u de ervaringen, lezen met onze webshop Gras maaier bladen enzo.

Als de ervaring goed is willen we dit graag delen, en als de ervaring slecht is, willen we er van leren en ons of onze processen verbeteren.

Om spam te voorkomen worden deze berichten eerst gescreend alvorens deze geplaatst worden.

Let op: U kunt geen gebruik maken van HTML code.

 

Pagina(s) gevonden:

"Zeer tevreden met de correcte en vlotte levering!"
Simon De Smeth



"Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld."
Marco



"Beste, ik heb het onderdeel goed ontvangen en het is dat wat ik wilde !!! Nogmaals dankt en groeten Eric"
Eric



"Service is op en top en stukken rap op bestemming"
Carlos Dekeukelaere



"Hallo, Het aanzetblok past perfect. De 22 jaar oude machine werkt weer als nieuw. Heel fijn dat ik het bij u kon bestellen. Vriendelijke groet, Co."
Co



"Prima ervaring. Snelle levering en product prima."
Frans Vosmer



Pagina(s) gevonden:

 

Feedback van onze klanten
"Woooow ! Zondagavond een stuk besteld voor mijn grasmaaier , dinsdagmiddag toegekomen ! Alle hulp gekregen van mijn vragen via whatsapp , wat een leuke en aangename service ! Dank u wel daarvoor ! Grtzzz uit belgie"
Jimmy


"Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant."
Henk Henderson


"Zeer te spreken over de service voor de volgende klus gaan we zeker weer als eerste kijken op de site voor bijvoorbeeld onderdelen of wat het mag zijn!! Vriendelijke mensen."
Andreas


"Via Whatsapp op een zondag vragen gesteld en onmiddelijk antwoord ! Pakket na 2 dagen thuis geleverd in België. Top service ! ????????"
Jan H


"De Heer Giuliano
 
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
 
Gr.
Frans"
Frans


"Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen."
Horst Hoogland