| "Geachte heer Giuliano,
Op 26 mei 2021 bestelde ik bij u een Draadspoel voor Florabest FRT 550. Inmiddels is deze spoel dtv Postnl geleverd. Ik ben niet tevreden over dit product. Nadat ik de draadspoel had gemonteerd bemerkte ik dat de roterende draden binnen de kortste keren afbraken. Kennelijk is de weekmaker uit het plastic draad verdwenen waardoor deze bij de minste buigingskracht breekt. Naar ik vermoed is dit een product wat een tijd in het magazijn heeft gelegen. Kunt u mij helpen aan een draadspoel van een recentere productie datum. Hoor graag op korte termijn van u. Mvg, Dick van Raaij
Reactie:
In uw brief schrijft u “bij het minste geringste aanraking van de houten kant borden breekt het spoel draad af”.
En dat u uit noodzaak toch de gehele spoel verbruikt heeft.
Gras timmer spoelen zijn niet bedoeld om tegen harde oppervlakten te gebruiken zoals hout, steen, kiezels of takjes.
Het zijn spoelen voor het trimmen van gras.
Daarnaast verbruikt u het product alsnog volledig, terwijl u al heeft geconstateerd dat het niet werkt." D. Van Raaij

|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques

|
| "Onderdeel besteld op vrijdag (vanuit Belgie) zaterdagmiddag geleverd. Vlotter kan niet denk ik. Onderdeel past perfect. (Hakselaar 2200 axt van 1998!!.) Bedankt en nooit twijfelen om bij deze mensen te kopen . TOP!" Steemans

|
| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland

|
| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|
| "First Class service and goods. Thank You." Brian Walton

|