| "Beste mijnheer,
Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer.
Bedankt voor de goede service!
Met vriendelijke groet,
Dolf" Dolf

|
| "prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren.
Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl.
Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen .
Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen.
Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl" M.plet

|
| "snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past.
Beetje jammer.
Redactie: Tip: In de email met track and trace link staat ook aangegeven of het pakje in ontvangt genomen moet worden, of dat het door de brievenbus gaat." Jan Orie

|
| "Prima. Artikel makkelijk te vinden." Bouwe Prins

|
| "Zeer goede ervaring! In verband met bestelling van een onderdeel dat niet zo vaak voorkomt, wordt door hen extra gecontroleerd of het bestelde inderdaad de bedoeling is. Klasse service!" Louwe Boekema

|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar

|