| "Nog nooit meegemaakt!!!Mijn correspondent Domé haalde werkelijk alles uit de kast om mij behulpzaam te zijn en mijn bestelling tot een goed einde te brengen! Super service!" Mark Didier
|
| "zeer goede service.
Ik had 2 dingen besteld waarvan er maar 1 op voorraad was !dezelfde avond al 1 reactie met 1 voorstel voor de bestelling. doe er dan maar 1 i.p.v. 2 die al betaald waren de volgende dag was het geld al terug gestord op mijn rekening.En het artikel 1 dag later bezorgd.de kwaliteit was beter dan wat er op had gezeten.bedankt voor de goede service." Jan Hutten
|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs
|
| "Goedemorgen Domé,
Ik heb het grasmaaierblad ontvangen.
Dank voor de service en de goede communicatie!" Gerrit
|
| "Prima geholpen. Ik had een beetje mijn bedenkingen over deze webshop omdat ik geen reviews kon vinden, buiten hun eigen website. Creditcard betaling haalde mij over de streep. Ze zijn kundig, weten waar ze over praten en reageren snel. Had contact via WhatsApp wat razendsnel ging. Producten zijn voorzien van een QR-code om als het nodig is een product nogmaals makkelijk te bestellen. Toch handig!" Michiel
|
| "ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen
Reactie:
De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL" Westra
|