| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Hele goede webshop, ik ben super tevreden over het meedenken, toch geef ik 1 ster minder omdat de verzendkosten best fors zijn en dat vind ik klein minpuntje, maar overall groter aanrader, zeker voor item wat ik nergens anders kon vinden." Arn
|
| "Beste mijnheer,
Ik heb de onderdelen binnengekregen en de kettingzaag doet het weer.
Bedankt voor de goede service!
Met vriendelijke groet,
Dolf" Dolf
|
| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|
| "200% tevreden over de geboden hulp en snelle reacties op mijn vragen. De firma Hubo leverde een bosmaaier die totaal onbruikbaar was vanaf de eerste dag. Hulp of garantie NUL om een oplossing te bieden. Dankzij uw hulp bij het zoeken en leveren van de juiste carburator probleem volledig van de baan. In één woord TOPFIRMA. Hartelijk dank!" Dries Raymond
|
| "Super webshop!
Ondanks enkele misverstanden, telkens een super vriendelijke oplossing gekregen.
Geen eindeloos gemail ofzo..
Telkens kort op de bal gespeeld.
Zeeer tevreden met deze service!!
Een tevreden klant!!" Sven Boeckxstaens
|