Verkoop Hotline 036-7851687
Feedback van onze klanten
"prima service om even te vragen om uitstel levering omdat er niet 2 exemplaren voorradig waren. Wat niet goed liep was de verzending door Post.nl. Het pakje, dat zo klein was dat het door de brievenbus kon, is niet bezorgd aan het opgegeven adres maar bezorgd bij een verzamelpunt op 10 km afstand. Daar bleek het nog geen 1 week te mogen liggen . Gelukkig konden we het op de laatste dag ophalen. Toch even rekening houden met dit gedrag van Post.nl"
M.plet


"Het ging allemal vrij vlot. Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed. Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht. Fijn dat ik het ook kon afhalen."
Jupio


"Vakman Guiliano, Na een Email vraag omtrent een spoelkap voor mijn GMC 600 strimmer werd mij door U een Flymo kap aangeraden, deze past perfect en de draadspoel zit beter als voorheen, want de passing is veel beter. Bedankt voor de snelle service en uitstekend advies, Jaap Jannenga."
Jaap Jannenga


"Via Whatsapp op een zondag vragen gesteld en onmiddelijk antwoord ! Pakket na 2 dagen thuis geleverd in België. Top service ! ????????"
Jan H


"Behulpzaam ... vlugge service en levering.... TOP zonder meer."
De Becker


"Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!

Redactie: Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan. Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond. Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW."
Jim Buys