| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques
|
| "Super webshop!
Ondanks enkele misverstanden, telkens een super vriendelijke oplossing gekregen.
Geen eindeloos gemail ofzo..
Telkens kort op de bal gespeeld.
Zeeer tevreden met deze service!!
Een tevreden klant!!" Sven Boeckxstaens
|
| "Buiten gewoon goede service. Waren alle websites maar zo effectief en vriendelijk. Petje af.
Medewerker Domé kwam zefls 's avonds laat nog in actie om mij te informeren. Zeer tevreden" Cjm Van Der Geest
|
| "Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier.
Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden." Ruud Vermeulen
|
| "Vandaag geholpen door Dome. Man man wat een goede service heb ik gehad van deze meneer. Alles uit gezocht voor mijn oude komatzu kettingzaag. Heel veel dank daarvoor tot de volgende keer...echt dit is een top dienst verlener!" Dick
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|