Uw winkelmandje is leeg!

Volgende

Feedback van onze klanten
"ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen

Reactie: De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL"
Westra


"Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!

Redactie: Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan. Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond. Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW."
Jim Buys


"Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem. Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak. Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in! Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????"
Jacques


"Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie) Doe zo verder ????"
Andy Walravens


"Mijn ervaring is zeer positief! Zeer vlotte- en goede service en in tegenstelling met andere bedrijven, is men hier wel begaan met de klant. Mijn bestelling werd, voor verzending, ruim overlopen zodat ik zeker het juiste artikel had en ik geen extra kosten (terug zenden) zou hebben. Top????"
Sven Strybosch


"

Beste D Giuliano,

Dit product is goed aan gekomen en het is precies dezelfde als de oude past dus ook?.
Groeten Cor

"
Cor