| "ik vind een slechte zaak dat ik moet wachten op mijn bestelling terwijl er genoeg op voorraad zijn dan zou het in 1 dag binnen kunnen zijn maar ik heb nog niks binnen
Reactie:
De klant was vergeten dat er op hemelvaartsdag geen post opgehaald wordt door PostNL" Westra
|
| "ik had een onderdeel nodig voor een hakselaar waarvan ik dacht dat die niet meer te repareren was. Uiteindelijk vond ik toch het stuk maar had mijn twijfels of het zou passen. Op mijn mailtje kreeg ik een heel goede uitleg van hun medewerker Giuliano die me vertelde dat er twee modellen waren maar wel met een klein verschil. Hij stuurde mij de foto's door en de afmetingen. Gelukkig, want ik zou een verkeerd model hebben besteld. Na een paar mails heen en weer heeft hij mij er heel goed doorheen geholpen. de week erna had ik het stuk in huis met de pakjesdienst en het past perfect.
Heel hartelijk dank voor de begeleiding en de perfectie dienstverlening. verdient een dikke pluim !!!" Aimé De Rocker
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Perfecte en snelle service voor een reële prijs. De Ketting voor mijn Black & Decker kettingzaag is elders moeilijk verkrijgbaar, bij deze webshop meerdere op voorraad." Wim Van Der Meide
|
| "De Heer Giuliano
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
Gr.
Frans" Frans
|
| "Goedemorgen Domé,
Ik heb het grasmaaierblad ontvangen.
Dank voor de service en de goede communicatie!" Gerrit
|