| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek
|
| "Hi Domé
Dank voor het sturen.
Het blad past inderdaad!" Annette
|
| "De Heer Giuliano
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
Gr.
Frans" Frans
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "Wat een geweldige service! Ik had een nieuw pompje voor de benzinetoevoer van mijn heggenschaar nodig en bestelde naar wat ik dacht een nieuwe. Het membraam welke ik besteld had bleek een pakking te zijn dus dat ging mis. Ik belde naar het hotline nummer, er werd niet opgenomen maar na 3 minuten werd ik teruggebeld door de eigenaar. Deze meneer was enorm klantgericht en heeft mij fantastisch te woord gestaan en geholpen met het vinden van de juiste primer bulb. Vijf sterren is veel te weinig voor deze Webshop hij verdient het dubbele aantal !!!" Jan Boumans
|
| "Opzoek naar een startkoort kwam ik via via op deze site. Mijn model nummer kwam niet overeen met het aangeboden model. Ik dacht laat ik een appje sturen, vrijdagmiddag om 17.42 wat schetst mijn verbazing meteen antwoord en een oplossing voor mijn probleem. Ik zeg dikke hele dikke prima! Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen." Horst Hoogland
|