| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|
| "Geweldig goed geholpen....heel goed en eerlijk advies....heel veel geduld...al met al helemaal top...echt aan te raden ." Henk Zeller
|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "Perfect geregeld ,binnen de afgesproken datum was de bestelling op de plek." Jm Houben.
|
| "Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!" Martin
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|