| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "Hi Domé
Dank voor het sturen.
Het blad past inderdaad!" Annette
|
| "Goeiendag , graag zou ik willen weten wanneer stuk zou geleverd worden . Ik heb tot op heden nog geen nieuws gekregen er stond nochtans levering via Post NL 1 a 2 dagen. Orderbevestiging is XXXXXXXX
Mvg
Werner
Redactie: U heeft een artikel besteld met een levertijd van 7-14 dagen. Het artikel zal eerst door ons ontvangen dienen te worden voordat we het kunnen versturen. Vandaar dat er ook staat: "Verwachte bezorgtijd: 1 dag(en) Indien op voorraad!)"" Werner Devos
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "Geweldig goede vriendelijke en betrouwbare service. Chapeau." Harrie Beckers
|