| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "snelle bezorging, alleen jammer dat je wacht op post.nl en dat het pakketje door de brievenbus past.
Beetje jammer." Jan Orie
|
| "Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd.
Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was.
Ik kom zeker nog terug!" Jean@belgium
|
| "Super webshop!
Ondanks enkele misverstanden, telkens een super vriendelijke oplossing gekregen.
Geen eindeloos gemail ofzo..
Telkens kort op de bal gespeeld.
Zeeer tevreden met deze service!!
Een tevreden klant!!" Sven Boeckxstaens
|
| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|