| "Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau!
Hoe levering en product is weten we nu nog niet." M Mast
|
| "Super snel antwoord. Mijn trafo van mijn robotmaaier kapot was. Een nieuwe opgestuurd gekregen. Alles binnen 1 dag afgehandeld." Marco
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Ik zocht een onderdeel van een grasswtrimmer. Ik heb al vaker zulke onderdelen versleten en mij werd bij de ""vakhandel"" steeds verteld dat "Tja, die dingen zijn gemaakt om te verslijten, reparatie is niet kostenefficient" Maar omdat ik deze strimmer zo fijn vind heb ik ditmaal zelf gezocht en ik kwam uit eindelijk bij gras-maaier-bladen-enzo terecht. Binnen een week (zelfs veel sneller dan beloofd) was het onderdeel er, inclusief advies en de dagen later pas bestelde mesjes werden keurig meegeleverd - geweldig!!! De strimmer werkt weer prima en ik ben reuze blij!" Martin
|
| "COMPLIMENT ! Dit bedrijf heeft mij op een zeer professionele wijze geholpen. Men deed alle moeite om samen met mij het juiste onderdeel van de grastrimmer te bepalen. Vervolgens ontving, reeds na 1 dag, per post mijn bestelling in mijn brievenbus.
Ik heb meteen het onderdeel gemonteerd en het voldoet perfect. Chapeau." Loek Brounen
|