| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij.
Groeten, Sebastien." Sebastien Bollen
|
| "Kwam er niet uit op de site en heb toen gebeld. Ik werd zeer vriendelijk geholpen, maar ik had mijn adres verkeerd ingegeven. Ik werd er over gebeld en de volgende dag was het alsnog in de bus. Zeer goede service." Arjan Van Der Spek
|
| "Wat mij in bijna 1 jaar niet lukte om ergens een maai mes voor onze Mountfield Empress, die ruim 28 jaar oud is te bestellen, lukte bij gras-maaier-bladen-enzo.nl wel.
Het originele maai mes was nergens meer te koop. Maar Domé zocht en vond een prima vervanger voor het originele. Domé heel hartelijk bedankt hiervoor dat is een waardering van 5 sterren waard. Een uitstekende service. Met vriendelijke groet, Peter
(red. Het is een origineel mes, geen vervanger)" Peter De Wijs
|
| "Top service groetjes" Verheggen Freddy
|
| "Mijn ervaring is zeer positief! Zeer vlotte- en goede service en in tegenstelling met andere bedrijven, is men hier wel begaan met de klant. Mijn bestelling werd, voor verzending, ruim overlopen zodat ik zeker het juiste artikel had en ik geen extra kosten (terug zenden) zou hebben. Top????" Sven Strybosch
|