| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Dit is een ouderwets goed bedrijf met een ouderwets goede service-medewerker.
Toen het toegestuurde onderdeel het verkeerde bleek te zijn (lag aan mij) heeft de medewerker stad en land afgezocht en het voor me gevonden. Niets dan lof.
Rik Verbeek" Rik Verbeek
|
| "Ik kon heel snel via chat hulp krijgen bij het vinden van een product. Chapeau!
Hoe levering en product is weten we nu nog niet." M Mast
|
| "Wat klein onderdelen kapot aan m,n strimmertje, bestelling gedaan en 100% in orde! goede communicatie, snelle nette levering en 100% feedback en service, ook voor kleine relatief goedkope onderdelen, super tevreden en een aanrader. Een voorbeeld voor velen." Hans Van Der Linden
|
| "Ondanks het ontbreken van en niet door kunnen geven van de nodige gegevens en vooral door het geduld en inzet van Dome Giuliano is mijn onderdeel van de kettingzaag op tijd bezorgd. Dome verdiend loonsverhoging ????????" Hans V. Deventer
|
| "Super webshop!
Ondanks enkele misverstanden, telkens een super vriendelijke oplossing gekregen.
Geen eindeloos gemail ofzo..
Telkens kort op de bal gespeeld.
Zeeer tevreden met deze service!!
Een tevreden klant!!" Sven Boeckxstaens
|