| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|
| "Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!
Redactie:
Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan.
Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond.
Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW." Jim Buys
|
| "Bedankt voor de snelle service." Puck
|
| "Domé Giuliano gaat met zijn dienstverlening verder dan menig andere leverancier.
Hij heeft voor mij een onderdeel van een oude machine weten te achterhalen en geleverd waardoor ik er weer jaren mee verder kan. Repareren wordt door hem betaalbaar gehouden." Ruud Vermeulen
|
| "Na een telefoontje, omdat er een verkeerd artikel geleverd was, de volgende dag de juiste bestelling gekregen. Snelle top service." Anita
|
| "Geweldige ervaring. Ik heb een bestelling geplaatst, maar werd kort daarop telefonisch benaderd. Ik bleek een verkeerd onderdeel te hebben besteld voor mijn grastrimmer. Direct geweldig opgelost en het juiste onderdeel een dag later ontvangen. Superservice dus!!" Cindy Kaaijk
|