| "Via Whatsapp op een zondag vragen gesteld en onmiddelijk antwoord ! Pakket na 2 dagen thuis geleverd in België. Top service ! ????????" Jan H
|
| "De Heer Giuliano
Ik heb net het mes ontvangen en het is het goede mes.
Ik wil U bedanken voor de goede service aan mij.
Gr.
Frans" Frans
|
| "Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!" Carla
|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "Ik stuurde op zaterdag een vraag. Ik kreeg ONMIDDELIJK een antwoord! Er moest even wat opzoek werk gedaan worden. En ja hoor zelfs op zondag direct antwoord. Als het goed is mag het ook geweten zijn!!! Nogmaals mijn dank!!" Sanne
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|