| "Het ging allemal vrij vlot.
Ik vind de website bijna te precies. De hele tijd onnodige items. Ik denk dat de site voor pc en laptop is ontworpen. Op de telefoon is het dan te onoverzichtelijk. Het werkt wel allemaal goed.
Het belangrijkste is dat mijn reservemes er was. Daar heeft de winkeleigenaar goed naar gezocht.
Fijn dat ik het ook kon afhalen." Jupio
|
| "Zeer on klantvriendelijk. Baseren hun verzendkosten voor het gemak op pakketpost €5,99 terwijl het soms ook anders kan. B.v. Briefpost in een enveloppe voor ong. €2.00. Je bent dan gewoon tot sponsor van PostNL bevorderd. Bovendien bestellen incl. Btw. De Btw die achteraf wordt bereken is hoger!
Redactie:
Wij bieden geen mogelijkheid van brievenbus verzending aan.
Uitsluitend pakketpost, en overal wordt er een incl. en excl. BTW bedrag getoond.
Dus ook bij de verzendkosten 5,99 excl. BTW en 7,25 incl. BTW." Jim Buys
|
| "22 mei 2020 - 18u.25
Zopas een écht toffe, chatsessie gehad met D. Giuliano ! Hij leidde me heel oordeelkundig doorheen mijn "bestellingsproces", dat mij niet zo goed lukte ! Bedankt, hoor ! Mede een pluim voor enzo.nl" Van Roy Jos
|
| "Een geweldige ervaring gehad met dit bedrijf. Onderdeel kapot gekomen van mijn Einhell gras trimmer. Deze mensen hebben echt alles nagezocht om het kapotte onderdeel te vinden. Hebben meerdere malen een appje gestuurd met de maten van het onderdeel wat ik stuk heb. Super service. Aan rader." J. Muurman
|
| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "top webshop geeft goede service en snelle levering" Eric Van Zutphen
|