| "Geachte heer, beste Domé,
Onlangs heb ik een onderdeel besteld, dat ik keurig in huis heb ontvangen. Helaas bleek het niet het juiste onderdeel te zijn, iets dat buiten jouw en mijn schuld is gebeurd. Nadat we overleg hebben gehad over hoe dit op te lossen, heb je dit meteen netjes afgehandeld.
Nu kan het wel de wettelijke regel zijn, dat dit zo hoort, maar desalniettemin wil ik je hartelijk danken voor het effectueren ervan.
Je staat bij mij voortaan te boek als een aanrader!
Met vriendelijke groet,
Wil" Wil
|
| "ik heb een onderdeel van mijn bosch kantenmaaier besteld. Dome stuurde mij een berichtje of ik het exacte typenummer wilde geven omdat hij twijfelde of ik het juiste onderdeel had besteld. Blijkt dat hij gelijk had en toch een andere nodig had. Toen het artikel binnen was ging ik net met vakantie, dus hij heeft opgestuurd toen ik weer terug was. Super goede service! Tevens is mijn vraag over het vervangen super snel beantwoord en kan ik de machine weer naar tevredenheid gebruiken.
Ik kan dit bedrijf absoluut aanbevelen, super service!" Barbara
|
| "Dank u voor de hulp bij het corrigeren van de bestelling! Idem voor de perfecte levering, perfect op tijd.
Heb tot dusver geen verschil kunnen merken tussen het huismerk en het officiele worx spoeldeksel voor onze 168e trimmer. Het was trouwens al een hele poos dat ik achter een reserve exemplaar aan het zoeken was.
Ik kom zeker nog terug!" Jean@belgium
|
| "Perfect geregeld ,binnen de afgesproken datum was de bestelling op de plek." Jm Houben.
|
| "Het mes aanzetblok van mijn Atika LFH 2800 hakselaar was versleten. Besteld bij jullie webshop en na 2 dagen ontvangen. Netjes verpakt, en belangrijker nog: precies het goede onderdeel. Hakselaar werkt weer zoals vanouds. Dus hier spreekt een tevreden klant." Henk Henderson
|
| "Gemakkelijk, overzichtelijk en snelle levering! Neem er dan graag de hoge verzendingskosten bij.
Groeten, Sebastien." Sebastien Bollen
|