| "Ik kende deze webwinkel niet, maar de geschikte spoelcover voor mijn grastrimmer kon ik nergens anders vinden, dus gewoon maar geprobeerd. Een dag na het bestellen bestellen had ik het juiste product al in huis. Prima service: snelle en duidelijke communicatie en via de meegestuurde track en trace link zag ik gisteren al dat het snel zou gaan. Veel dank! En aan te bevelen dus, dit adres." Anneke
|
| "Bestelling gedaan en super snel geleverd..!! Machine draait weer, Top geregeld !" Hans Vd Berg
|
| "Na zeer goed geïnformeerd te zijn een accu gekocht voor mijn robotmaaier. Dit bleek toch niet de oorzaak van het defect, retour zenden was geen enkel probleem.
Daarna uitvoerig contact over het probleem en er wordt super meegedacht ook in de meest kosten efficiënte oplossing wat ik niet vaak meemaak.
Het probleem van mijn ergens anders aangeschafte robotmaaier wordt zeker opgelost, daar heb ik alle vertrouwen in!
Kortom, ik kan grasmaaier bladen enzo zeer warm aanbevelen! ????" Jacques
|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|
| "Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!" Carla
|
| "Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie)
Doe zo verder ????" Andy Walravens
|