| "Had verkeerde spullen besteld en kon dat toen nog veranderen na 1 dag omdat het niet op voorraad was ben er zeer blij mee" Eddy
|
| "COMPLIMENT ! Dit bedrijf heeft mij op een zeer professionele wijze geholpen. Men deed alle moeite om samen met mij het juiste onderdeel van de grastrimmer te bepalen. Vervolgens ontving, reeds na 1 dag, per post mijn bestelling in mijn brievenbus.
Ik heb meteen het onderdeel gemonteerd en het voldoet perfect. Chapeau." Loek Brounen
|
| "Behulpzaam ... vlugge service en levering.... TOP zonder meer." De Becker
|
| "Super service! Ik kreeg dezelfde avond nog een mail met een foto van mijn bestelling en de volgende dag was het al geleverd (Belgie)
Doe zo verder ????" Andy Walravens
|
| "Vandaag geholpen door Dome. Man man wat een goede service heb ik gehad van deze meneer. Alles uit gezocht voor mijn oude komatzu kettingzaag. Heel veel dank daarvoor tot de volgende keer...echt dit is een top dienst verlener!" Dick
|
| "Ik vind het jammer, maar ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Het betreft bestelling met nummer xxxxxxx besteld op dinsdag, 09 mei 2023. Kunnen jullie eens kijken wanneer ik de bestelling verwachten kan.
Hartelijke groet, Ed Tigchelaar
Redactie:
U heeft om 19:38 besteld, dus woensdag 10 Mei is uw bestelling verwerkt.
De verwachte levertijd stond op 7-14 dagen en uw bestelling staat inmiddels in de PostNL rolcontainer om maandag (22-5) aan u verzonden te worden.
Dus u heeft de bestelling binnen de verwachte levertijd dan in huis." Ed Tigchelaar
|