| "Op Pinksterdag heb ik via whatsapp hulp gevraagd voor het zoeken naar de vervanging van ketting voor kettingzaag. Tot mijn verbazing kreeg ik dezelfde dag nog antwoord. Er is veel moeite gedaan via foto's en aanwijzingen om de juiste ketting te achterhalen. Wat een top service!!!" Carla
|
| "Dank u wel, de spoel paste perfect." Joop
|
| "Dekseltje besteld. Betaald maar daarna nooit iets gehoord, gezien of gekregen. Zou het fijn vinden om een reactie te krijgen. Tot zover 1 ster.
Redactie: Aangezien er geen mail ontvangen zou zijn, neem ik aan dat u een verkeerd email adres heeft op gegeven. Anders had u de email gezien dat de zending sinds vandaag naar u onderweg is. U heeft op zaterdag besteld en het is vandaag de maandag er op. Heel veel sneller kan er niet verzonden worden, aangezien dit de eerste werkdag is na uw bestelling." Wildemam
|
| "Op 3 september gebeld i.v.m. een afgebroken beugel voor een oude Wolf grasmaaier. Na wat foto's via whatsapp gestuurd te hebben werd er een beugel gevonden die waarschijnlijk de juiste zou zijn. Stond uiteraard niet op de site maar werd er voor mij bijgezet zodat ik die bestellen kon.
Vandaag de beugel ontvangen en past perfect. De hele manier van doen, de uitleg, tijd en moeite om het juiste artikel te vinden, gewoon perfect. Service die je helaas bij veel bedrijven niet meer meemaakt.
Mocht ik nog eens een onderdeel nodig hebben dan weet ik nu waar ik zijn moet." Collette
|
| "Bedankt voor de snelle service." Puck
|
| "Samen met de mail met de factuur kregen we als verassend als extra bijlage van de mail een heuse foto van de transportdoos met het door ons gevraagde product daarin. Wegens heel recente ervaringen met verkeerde bestellingen / leveringen vinden we deze manier van werken FANTASTISCH. Dit is de eerste keer dat we dit meemaakten en hopen dat andere leveranciers deze handelswijze over gaan nemen. Onze complimenten" Hein Asscherickx
|